
Профил
CloseРегистриран потребител
Влезте в профила си
Вашият профил беше създаден!
Благодарим за регистрацията ви в Дай Лапа!
Ще бъдете известени по e-mail след като акаунта ви бъде одобрен.
Ако имате каквито и да е въпроси, моля свържете се с нас.
Изход
Вие успешно излязохте от вашия профил.
Съдържанието на вашата количка и списъка с желани е запазен, за да продължите когато влезете отново.
Условия за доставка
Общи условия за ползване на онлайн зоомагазин „Дай лапа“
Настоящите общи условия важат за всички клиенти на daylapa.bg
www.daylapa.bg е уебсайт за електронна търговия – за продажба и доставка на публикуваните в него стоки, от името на „КАТНИП ООД “
• Публикуването на този сайт има смисъл на публична покана за сключването на търговска сделка за покупка на артикули online от КАТНИП ООД.
• онлайн магазин “www.daylapa.bg” има право да променя цените на предлаганите стоки по собствена преценка, без предварително уведомяване. Потребителят е длъжен да заплати цената, която е била актуална по време на поръчката на желаната стока
- При посочени неверен или сгрешен адрес, лице за контакти и/или телефон при подаване на заявката чрез онлайн магазина“www.daylapa.bg” не е обвързан от каквото и да е задължение за изпълнение на поръчката.
• Договорът с Клиента се счита за сключен след приеманена заявлението за покупка попълнено правилно от Клиента в процеса на поръчка.
• “www.daylapa.bg” се задължава след получаване на заявление от Клиента, да му достави желаната стока или да информира Клиента за др. обстоятелства, относно заявката му. Онлайн зоомагазин "Дай лапа" запазва правото се да не изпълни поръчка ,aко клиентът фигурира като некоректен потребителилиако няма наличност от поръчаната стока или част от нея .Чрез имейл или телефонно обаждане клиентът бива уведомен за липсата на даден продукт от поръчката. Поръчката може да бъде изпълнена дори и да липсва даден артикул, ако клиентът при подаването на своята поръчка е изявил желание за това. - “www.daylapa.bg” не носи отговорност, ако Клиентът е посочил неверни и/или непълни данни в направена поръчка на адрес“www.daylapa.bg” .
Регистрация и профил
След регистрация в www.daylapa .bg клиентът придобива потребителско име и парола с което се идентифицира.Възможно е пазаруване и без регистрация,но в такъв случай клиента няма да може да се ползва с отстъпките на регистриран потребител.
Със съгласяването с общите условия, клиента придобива право да извършва поръчки за закупуване на стоки от онлайн магазин daylapa.bg,както и да отказва същите, по надлежния ред .
Защита на личните данни
С цел закупуване на продукти от онлайн магазин daylapa.bg,вие предоставяте лична информация.Тази информация е под закрилата на Закона за личните данни.Ние използваме изпратената от вас информация само и единствено за изпълнението на вашата поръчка.
Изпратената от вас информация не се предоставя на трети лица.
Поръчка
- Чрез кликване върху продуктите , клиентът получава подробна информация за съответния продукт като например тегло, размер или вкусова вариация. След посочване на желанотоколичество и кликване върху символа за покупка. продуктът е поставен във виртуалната количка за пазаруване. С натискането върху бутона "количка", намиращ се в горната дясна част на страницата, клиентът отваря подстраница, чрез която може по всяко време да провери кои продукти се намират в неговата виртуалната количка и при необходимост да направи желаните промени
- Ако клиентът пожелае да завърши пазаруването, може да премине към следващата стъпка след натискане на бутона „към поръчката.
- Чрез кликване върху бутона „преглед“ клиентът достига до последната стъпка в процеса на поръчване. Тук клиентът получава обща информация за поръчката си с посочена цена (с 20% ДДС ставка), както и информация за условията на доставка и транспортните разходи, ако има такива.
- Поръчката се завършва посредством натисканена бутона "покупка". С тази стъпка поръчката става обвързваща.
- В поръчката клиентът посочва начин на плащане и телефонен номер за връзка. Всяка валидна и приета поръчка получава автоматично сериен номер, като клиента получава потвърждение на посочения от него имейл.
- Клиенти пазаруващи без регистрация потвърждават своята поръчка по телефон.Клиентът може да откаже или да промени поръчка преди нейното потвърждение. В случай на отказ от поръчка, ако клиентът е заплатил сума с кредитна или дебитна карта, тя се възстановява по сметката на клиента.
- Потвърждението на поръчката става по телефонаили чрез в рамките на работния ден.
Права и задължения на страните
- www.daylapa .bgзадължава:
• да потвърди наличността на поръчаните артикули или да откаже поръчката в срок от 1-5работни дни;
• да достави в срока, указан в информацията за доставка и плащане на стоки заявената за покупка стока*.
- преди да бъде изпратен, всеки артикул се проверява за срок на годности че е запечатаннадлежно от производителя.
- Клиентът се задължава:
• да посочи трите си имена, точен и валиден телефон, адрес за доставка и електронен адрес;
• да плати цената на стоката според условията описани в информацията за доставка и плащане на стоки;
• да заплати разходите по доставката ако има такива според условията описани в информацията за доставка и плащане на стоки
• да осигури достъп и възможност за получаване на стоката.
Заявената за покупка стока се доставя на посочения от Клиента адрес за доставка, в срока, оказан в информацията за доставка и плащане на стоки.
При предаване на стоката, Клиентът или трето лице подписват придружаващите я документи. За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на заявлението, но приема стоката на доставка и е на посочения от клиента адрес. В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок,www.daylapa .bgсе освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока. Клиентът може да потвърди желанието си да получи стоката и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, като поема всички разходи по доставката. В този случай започва да тече съответно нов срок за доставка от момента на потвърждението.
Клиентът има право да откаже получаването на заявената за покупка от него стока, когато тя му е доставена при едно от следните условия:
• доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от Клиента и това може да се установи чрез обикновения й преглед.
• цената, която Клиентът следва да заплати, не съответства на дължимата цена.
• при несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката.
При несъответствие между заявената за покупка и доставената стока Клиентът има право да заяви подмяна на размер или артикул, фигуриращ в първоначалната му поръчка
Разходите по връщане на стоките са за сметка на клиента.
Връщането се допуска при следните условия:
• заявката за връщане на стоката е подадена писмено на посочения от daylapa.bg електронен адрес за кореспонденция, в срок не по-дълъг от четиринадесет дни, считано от датата на получаване на поръчката. Заявката трябва да съдържа лична банкова сметка на клиента, на която да бъде възстановена заплатената от клиента сума за стоката;
• стоката е в добър търговски вид, оригинална опаковка, с оригинални етикети, придружена от оригиналните документи, издадени отdaylapa.bg– фактура, касов бон, гаранционна карта (ако е била издадена такава);
• съгласно разпоредбите на ЗЗП, daylapa.bgвъзстановява на клиента платената сума в срок до четиринадесет дни от датата, на която клиентът е упражнил правото си на връщане на стоката.
daylapa.bgси запазва правото да не възстанови заплатената от клиента сума, в случай на нарушено едно или повече условия за връщане на стока.
Връщане на платени суми с наложен платеж.
При връщане на суми, платени с наложен платеж е необходимо да има идентичност между поръчващия стоката и връщащия стоката, без значение кой я е получил. Именно поръчващият и връщащият ще получи обратно парите, които е платил с наложен платеж. Ако поръчващият е дете, парите се връщат по сметка на детето или на неговия законен представител - майка, баща, или настойник. За целта е необходимо да се представи Удостоверение за раждане или Решение за назначаване на настойник.
Проблем с артикули в гаранция:
При проблем с артикули в гаранционен срок, артикулът трябва да ни бъде изпратен за сметка на купувача или донесен на място в нашия магазин, заедно с копие от касовата бележка и гаранционна карта.Получаването на ремонтирания артикул става на място или може да бъде изпратен на адрес за сметка на клиента!
Ограничения за гаранцията
Гаранцията отпада в случай на:
1. Повреди, причина неправилно използване, съхранение или лошо транспортиране.
- Опит за ремонт от страна на Клиента и/или друго неупълномощено лице.
3Ограничения за гаранцията
Гаранцията отпада в случай на:
1. Повреди, причина за които е лош транспорт, съхранение или неправилна експлоатация.
2. Опит за ремонт от страна на Клиента и/или друго неупълномощено лице.
3. При използване на некачествени и неоригинални консумативни материали.
Срокове и цени за доставка:
Доставките се извършват чрез куриерска фирма в цяла та страна до вратата на клиента.
Поръчката направена от онлайн магазин daylapa.bg се изпълнява в рамките на 1 до 5 работни дни.
В случай на забавяне клиентът, ще бъде уведомен своевременно чрез email или по телефона.
Цената на доставката е еднаква за цялата страна:
- за поръчка от 0 до 50 лв.- 6.00 лв.
- за поръчка над 50 лв. - безплатна доставка.
Плащане :
Плащането може да бъде извършено:
- с наложен платеж на куриера при доставка на стоката
- с банков превод
- чрез системата PayPal
Допълнителни условия:
daylapa bg. не носи отговорност при повреда на стоката, вследствие форсмажорни обстоятелства.
Ако не приемате условията, моля, не използвайте сайта!