Безплатна доставка на поръчки над 50 лв.

Общи условия

Общи условия за ползване на онлайн зоомагазин „daylapa.bg

Моля, прочете внимателно условията преди  да ползвате уебсайта.

ПРЕДМЕТ

Общите условия уреждат правилата за ползване на онлайн магазин dylapa.bg и важат за всички негови клиенти.

С използването на този сайт вие се съгласявате с нашите условия за ползване.

 

ДАННИ ЗА ПРОДВАЧА

„КАТНИП“ООД  е дружество със седалище и адрес на управление  гр.Варна,кв.Вл.Варненчик бл.218 вх.5,  МОЛ  Владимир Василев, ЕИК………….

Можете да се свържeте с нас на тел. 0885 033 842 или email- daylapa@abv.bg

 

Права и задължения на страните

1.Онлайн магазин www.daylapa .bgкато продавач се задължава:

- да потвърди наличността  на поръчаните артикули или да откаже направената поръчка в срок от 1-5 дни.
- да даде информация на клиента за начина на доставка и плащане.

- преди да бъде изпратена всяка стока да бъде прегледана за срок на годност.

2.Клиентът се задължава:
-да посочи адрес за доставка ,три имена и телефон за връзка

-да заплати цената на стоката

- да заплати разходите по доставката ако има такива

-да осигури достъп и възможност за получаване на стоката.. В случайте, когато клиента не бъде намерен на посочения адресв срока за изпълнение на доставката или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на поръчката в този срок,www.daylapa .bgсе освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока.

 

 

 

 

Всички цени на продуктите са с включено ДДС

.daylapa.bg си запазва правото  да променя цените по всяко време на предлаганите от него  стоки, без уведомява за това  клиента. Потребителят се задължавада заплати актуалната цена към момента на поръчката.

При посочване на неверни данни (адрес,телефон ,др.) при закупуване на продукт  чрез онлайн магазина www.daylapa.bg, същия не е обвързан със задължение да изпълни  поръчката. Всяка поръчка направена в daylapa.bg  има силата на договор за покупко-продажба.
• “www.daylapa.bg” се задължава след направената от клиента поръчка, да му достави желаната стока или да информира Клиента за др. обстоятелства, относно поръчката  му.

Онлайн магазин daylapa.bg има право да не изпълни поръчката,ако:

- поръчаният от клиента продукт го няма в наличност.

-клиентът фигурира като некоректен потребител.

  • “www.daylapa.bg” не носи отговорност, ако Клиентът е посочил неверни и/или непълни данни в направена поръчка на адрес“www.daylapa.bg” .


Защита на личните данни


С цел закупуване на продукти  от онлайн магазин daylapa.bg,клиентитепредоставят лична информация.Тази информация е под закрилата на Закона за личните данни.Изпратената от клиента  информация  не се предоставя на трети лица.

ПРАВО НА ВРЪЩАНЕ НА ЗАКУПЕНАТА СТОКА 

Съгласно чл. 55, ал. 1 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП), потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина да се откаже от получената стока в срок на 14 работни дни от датата на получаване на стоката. В този случай търговеца е длъжен да възстанови на потребителя в пълен размер заплатените от него суми не по-късно от 30 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите. Сумите се възстановяват в брой, чрез наложен платеж или по банкова сметка на клиента. Потребителят е длъжен да съхранява получените от търговеца стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия съгласно Закона за защита на потребителите. Търговеца има право да откаже връщането на продукт, съобразно действащото законодателство. В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиента го връща за сметка на магазина и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на търговеца. При връщане на закупена стока транспортните разходи са за сметка на клиента и не се възстановяват.

 

Проблем с артикули в гаранция:

При проблем с артикули в гаранционен срок, артикулът трябва да ни бъде изпратен за сметка на купувача или донесен на място в нашия магазин, заедно с копие от касовата бележка  и гаранционна карта.Получаването на ремонтирания артикул става на място или може да бъде изпратен на адрес за сметка на клиента!

Ограничения за гаранцията

Гаранцията отпада в случай на:
1. Повреди, причина неправилно използване, съхранение или лошо транспортиране.

  1. Опит за ремонт от страна на Клиента и/или друго неупълномощено лице.


Плащане :


Плащането може да бъде извършено:

- с наложен платеж на куриера при доставка на стоката

- с банков превод

- чрез системата PayPal

 

Допълнителни условия:

daylapa bg. не носи отговорност при повреда на стоката, вследствие форсмажорни обстоятелства.